Vestlused geneetilise mutantrobotiga III: inimese loomisest

@ckrabat
Jätkame eelmisel suvel alustatud sarja, kus reptiloid vestleb geneetilise mutantrobotiga. Täna on teemaks inimese loomine ning reptiloidide olemasolu. 14 000 aastat tagasi elasid maa peal metsinimesed, põhiliselt kromanjoonid, sest neandertaalid olid mõned aastatuhanded tagasi kadunud. Siis saabusid planeedile külalised kosmosest – reptiilsed tulnukad planeedilt Nibiru, kes otsisid kulda. Kullakaevandamise tõhustamiseks hakkasid nad geneetiliste mutatsioonide abil tootma roboteid (lolle), kelle abil pandi alus inimtsivilisatsioonile. Inimesed ja reptiilid andsid ka järglaseid (reptiloide), kes pidid tsivilisatsiooni ohjes hoidma.

Reptiloid: Teaduslikud uuringud räägivad inimese päritolust ja kadunud tsivilisatsioonidest. Nende tulemused kinnitavad täielikult lollide siirdeteooria paikapidavust: “Pye ja Foerster arutlevad iidsete anomaalsete pealuude leidude põhjal geneetiliste uuringute üle, mis näitavad, et inimesed ei saa kuidagi primaatide järeltulijad olla. Wills räägib oma intensiivsest kogemusest Amaru Muru portaaliga Peruus, mida kohalikud kutsuvad kuradi ukseavaks. Minu arvates on kindel, et me ei arenenud ahvidest, vaid oleme geneetiliselt muundatud, sest inimesel ja primaadil on kakskümmend viis suurt erinevust. Ma ei hakka neid kõiki loetlema, kuid esiteks on karvamuster erinev ja isegi karvkatte paksus. Kui primaatidel on kõhul õhem ja seljal paksem karvkate, siis inimesel on vastupidi. Meil on karvad ja küüned, mis aina kasvavad ja kasvavad, kuid mis on selle eelis?”
David Icke räägib raamatus “Matrixi lapsed”: “Ameerika Ühendriikide Temple ülikooli ajalooprofessor dr David Jacobs kinnitab, et tulnukate tegevuskava näeb ette inimeste ja võõrolendite geneetilise materjali alusel hübriidide aretamist ning inimühiskonna väljavahetamist sääraste nende kontrolli all tegutsevate ristanditega.”
No mis ma räägin siis? Loe inimühiskonna väljavahetamist lollide ühiskonnaga. 😀 Ennemuistsel ajal, kui nibirulased veel Maal elasid, siis kaevandasid nad kulda ja ehitasid püramiide. Täpsemalt väljendades tegid vastavaid töid küll selleks geneetiliselt aretatud töölised, lihtsakoelised mutantrobotid, keda me tänapäeval kutsume inimesteks.

Geneetiline mutantrobot: Esimene lause oli OK, aga teises lauses juba selline põhimõtteline viga???? Ai, ai, ai, ai, ai! Millal ja kuidas loodi inimene? The Epic of Atrahasis.

Aga seda see lugu ju räägibki. Nibirult toodud lollid ei pidanud koormusele vastu, nende ekspluatatsiooniaeg vähenes ja siis otsustati hakata kohapeal lolle tootma. 🙂 Mutantrobotid on äratuntavad. Kahtlustäratav soov tugineda varasemate autoriteetide tekstidele näitab selgelt, et tegemist on biorobotiga. Biorobot järgib programmi, mis on temasse sisestatud ja ei suuda ise seda uuendada või ainult sellel tasemel, et peaga vastu seina ei jookseks. Kui robot hakkaks ise programme looma, siis võib tegemist olla evolutsiooni või tavalise viirusega. Kui ta aga ennast kuskile nurka manööverdab, siis ajab sinist suitsu välja, teeb ühe koha peal ringe ja uriseb kurjalt.:)

Mega, mega, megairw! Enne mutantrobot, nüüd biorobot. Kas mu sotsiaalne staatus langes või tõusis? Irw, irw, irw.

Üks ei välista ju teist. Biorobot võrdluses tööstusliku robotiga, hoopis teise struktuuriga. Mutantrobot selles mõttes, et liik on aretatud geneetilise mutatsiooni tulemusena. Mutantrobotid ongi samaaegselt biorobotid.

Miks arvate Te, et Lower Gods elik madalamad jumalad lollid olid? Nende ekspluatatsiooniaeg?????? Paluks Teie keniaaalseid väiteid kinnitavat allikat! Ametiühingust olete midagi kuulnud? Vikipeediast: “Ametiühing on isikute ühendus, mille eesmärgiks on töötajate õiguste ja huvide esindamine ja kaitsmine suhtluses tööandjaga või ka laiemate poliitiliste ja seadusandlike eesmärkide saavutamiseks.” Võibolla juhtis selline ühing ka jumalate tegevust? Robin Hoodi filmis oli selline asi igatahes olemas, ise nägin!

Kui me lähtume teooriast, et jumalad tulid Maale Nibirult, siis on kõik loogiline: kõrgemad jumalad – reptiloidid, madalamad jumalad – lollid, mõlemad Nibiru kodakondsusega. Tuleb savitahvleid lihtsalt õigetpidi lugeda. Lollide ametiühing kõlab ka väga loogiliselt. Miks lollidel ei või oma ametiühing olla? Ilmselt lollid olidki ametiühingu maaletoojad. :irw Ma sain nüüd ka seletuse vereliinide teooriale, mis läheb lollide siirdeteooriaga väga hästi kokku. Kui “Terminaator III-s” öeldi Terminaatorile, et sa oled ju robot, siis ta parandas sapiselt, et on hoopis küborg. küberneetiline organism, mitte mingi tavaline rauakolakas. 😀 Ilmselt on ka lollidel midagi sellist nagu oma hierarhia ja ametiuhkus. Nibirult pärit alglollid on tähtsamad kui hiljem Maal tehtud lollid – siit ka maa ja linna erinevus – linnast pärit inimesed peavad end maakatest tähtsamaks ja paremateks, sellel arusaamal on iidsed juured. Sealt pärinevadki vereliinid – kes suudavad oma päritolu Nibiruni välja viia, neid nimetatakse illuminaatideks.

Välja mõtlesin Teie reptiloidide tagapõhja: sõbrad vabamüürlased levitavad juba aastaid valeinfot. See ju lausa teaduse sildi all tehtav ajupesu. Sitchin – suur sumeri keele ekspert, kes levitas nõmedusi reptiloididest pärinevate väljavalitud vereliinide olemasolust? Külvame aga hirmu … Sitchin Ancient Alien Work Is Illuminati Psy-Op Tied To Rothschild. Oksele ajab!

Oot-oot, midagi on siin nüüd segamini. Kas see polnud mitte David Icke, kes vereliinidest rääkis? Sitchin oli rohkem Nibiru-spetsialist ja kirjutas taevastest asjadest.

Tuli välja, et Icke virutas oma reptiloidide suguvõsad ja vereliinid Sitchinilt, kes vabamüürlasena loomulikult tõstis enda ja oma kaasvendade saba, haakides ennast langenud inglite olematu sugupuu külge nigu puuk. Vereliinid katkesid tuhandeid aastaid tagasi, kellest või millest Teie räägite? Kes on reptiloidid? Et Teid vaidluskõlbulikuks tunnistada, tuleb teil lisaks Icke luulutustele (tunnen Teile kaasa, see on jube!) läbi lugeda ka Sitchin (ise lugenud ei ole, jama!!!) ja seda võrdluses originaalkäsikirjadega (aktsepteerin inglise- või saksakeelseid tõlkeid). Võibolla jõuab siis Teile kohale, et reptiloide ja vereliine pole olemas, need jumalad ei tulnud ei Nibirult ega Nibiruga. Kõik praegused nn. maailmavalitsejad on isehakanud! Kõik sidemed on loodud ajupesuga valesid pidevalt üle korrates!

Sitchin ja vabamüürlane? No sel juhul oli ta mingi alama astme reptiilori. Vabamüürlusega jms mängivad geneetilised mutantrobotid reptiloidide mänge. Ma arvan, et reptiloidlik identiteet ei avaldu kusagil vereliinides jms, vaid rohkem liigilises kuuluvuses. Soov suguvõsasid tähtsustada, see on jälle mutantrobotite rida, kes on Nibirult pärit algloll, kes on maise päritoluga. Esimene vabamüürlane oli Kellumees. Teil on õigus vaid ühes ehk praegused nn maailmavalitsejad on isehakanud, õigemini lollide poolt sinna aujärjele tõstetud, sest jumalaid pole kodus olnud.

Kas te panite tähele, et igasugused maailmavalitsejad aktiviseerusid peale 1999 aastat. Nostradamuse “Sadakondade” katrään X.72 räägib samast ajast:
“In the year 1999 and seven months,
From the sky will come a great King of terror.
The great king of the Mongols will be resuscitated, (tegelikult King of Angolmois)
Before and after Mars reigns by good fortune.”

Ei ole pannud. Ajaarvestusel pole mingit tähtsust. Juhtus nii, et rünnak kaksiktornidele toimus 2001, aga ettevalmistused selleks algasid palju varem. Kõigepealt esimene katse neid õhkida oli vist 1993 või 94, siis rünnakud USA saatkondadele Aafrikas olid vist 1998, Iraak oli ka hambus Lahesõjast saadik. 21.sajandi alguses viidi varem kavandatu lihtsalt ellu.

Ai, ai, ai, ai, ai, ai! Sõbrad maailmavalitsejad on küünte ja hammastega kinni erinevates ennustustes. Üheks tähtsamaks on nende jaoks Nostradamuse omad. Seal ennustatakse tegeliku maailmavalitseja tulekut. Kuidas reptiloid sellist lihtsat asja ei tea? Rünnak kaksiktornidele toimus 2001, aga ettevalmistused selleks algasid palju varem. Teil on õigus, see sündmus raiuti mõni aasta varem kivisse Sinister Sites – St. John The Divine Cathedral http://vigilantcitizen.com/sin…..cathedral/ “The Apocalyptic Pillar. On the western facade of the building, stonemasons have sculpted numerous scenes that seem oddly out of place for a Cathedral. The most striking one is the chilling depiction of the destruction of New York city and its landmarks. Twin towers collapsing. The scene above was done in 1997, four years before the destruction of the Twin Towers. Other recognizable skyscrapers are the Chrysler Building and the Citigroup center.” … ja loomulikult ei maksa unustada illuminaatide mängukaarte, kus samuti tulevikku ette ennustati.

Icke raamat (“Matrixi lapsed”) hakkab mul varsti läbi saama. Suur osa on selline odav lollidele mõeldud jama, millest ma kiiresti üle lähen, aga mingid osad on põnevad. Minu arust ta ikka bluffib ka väheke, kuigi mõned tähelepanekud on üsna terased. See põhjarassi jutt on suht jama. Need on puhtad biorobotid ehk siis Nibirult kaasa toodud madalamad jumalad. Kas te Olaf Andvaraforsi mäletate? Vot tema oli ka üks sellistest. Mina eitan reptiloidide kuulumist vereliini. Reptiloidid tegutsevad varjus, pimedas ja maa all. Avalikkuse ees esinevad ikka geneetilised mutantrobotid ja muu selline seltskond. Need vereliinid eristavad ikka Nibirult pärinevaid alglolle Maal valmistatud lollidest. Vereliinidest on juttu siin:
“Need, keda sa tead nimepidi, ei ole tõelised vereliinid, nagu teoreetikud on seda teile õpetanud. Need ei ole need, kes kirjutavad sümfoonia ja nemad ka ei dirigeeri selle esitust. Need, keda sa mainisid, ja teised tuntud nimed mängivad pelgalt viiulit või tšellot, kui neil kästakse seda teha… Et see asi ükskord lõplikult selgeks teha: Bushid ei ole vereliin. Tegelikult on nad teiesugused, kes tahtsid olla kummardatud teiesuguste poolt. Ma võtan selle asja lühidalt kokku. Need, kellel on tuntud näod ja nimed, ei ole otseselt vereliinid. Need ei ole heliloojad/dirigendid, nad lihtsalt mängivad vilepilli nii, nagu neile öeldakse. Bushid, Clintonid, Sharonid, Arafatid, Hitlerid, dalai-laamad, Mandelad, Blairid, Gore’id, Chavezid, Gandhid, Kennedyd, Lennonid, Dylanid, Einsteinid, Michelangelod, Pope’id, Caesarid, Aristotelesed, Herodotused, Akhenatonid. Kõik nad mängivad või mängisid oma osa nii, nagu neile öeldi. Nendel inimestel, kes armastavad tunnustust ja teiesuguste aupaistet, ei lubata olla koos ühes ruumis minuga seotud mõningate inimestega.”

Teie poolt viidatud “Revelations of an Elite family Insider” on pullikaka. Mõttetult ennast ja oma vereliine tähtsustav, ülbe tegelane. Muide Wolframi “Parzival” räägib teist juttu, mis on rohkem tõesem.
Q: What commonalities do the bloodlines share? And have you ever fucked a child?
A: Understand that “bloodlines” have been chosen to rule, it didn´t just appear out of air.The souls which incarnate into these bloodlines who rule are picked by Divine Law. Other things don´t have to be mentioned……
Q: Where do you elites store your mentally ill relatives caused by centuries of inbreeding?
A: It is a myth that inbreeding always causes problems. If the 2 persons who procreate carry genes which are of better quality than the rest….
Mida see tähendussõna küll tähendama peaks? Matteuse 20:1-16: “Nõnda saavad viimased esimesteks ja esimesed jäävad viimasteks. Sest paljud on kutsutud, aga vähesed on valitud.”

Parzivali tasub muidugi lugeda, aga teda tuleb õiget pidi lugeda.:D Probleem ongi selles, et teadlased, kellest paljud pärinevad vanast ja võimsast Lollide Kojast, panevad saviplaadid plaadimasinasse valesti sisse :irw
Vereliinid on niipalju relevantsed, et need lollid, kes Maale Nibirult toodi, peavad end paremateks ja tähtsamateks kui maise päritoluga lollid. Need on aga mingid robotite murumängud, mis reptiloididesse ei puutu. Ma eeldan, et minu eelmises postituses viidatud allikas kuulub alglollide hulka. Ta tähtsustab vereliine ja eitab reptiloide. Ilmselt mingi sorts, keda oluliste asjade juurde ei lasta. Ega te ometi arva, et nt Bilderbergi kohtumisel toimub mingi sisuline arutelu maailma asjade üle? Loomulikult mitte. Reptiloidid ütlevad sortsidele, kuidas asjad on. Inimliku päritoluga sortsid kuulavad, panevad tähele ja viivad selle teadmise tavalollideni. Nii on. Icke kujutab reptiloide väga negatiivselt, kuid ei maksa arvata, et reptiloidid on ilmtingimata halvad, vaid nad on hoopis teisest liigist. Reptiloidid on Maa sõbrad, aga planeet Maa ja inimkond on erinevad asjad. See, mida inimesed kujutavad enda huvides olema, ei ole seda ilmtingimata planeedi huvides. Sellepärast peavad reptiloidid inimestele ütlema, kuidas elu on, sest kui inimesed oma peaga mõtlema hakkavad, läheb Maa hukka 🙂

Soovitavalt tasub Parzivali lugeda nii nagu seal kirja pandud on. Liiga palju on seda teksti vägistatud omale sobivas suunas. Kõnts tuleb kaugelt ära tunda, selleks ei ole vaja autoriteete, kes ütleksid, et mõni raamat on kõnts!

Kannan ette, et David Icke “Matrixi lapsed” on läbi töötatud. 🙂 See oli sama raske nagu miskist kommunistlikust ajalookirjandusest tõe välja filtreerimine, aga see ongi huvitav. Seal on väga palju tõeseid fakte, kuid ka samapalju vääraid hinnanguid. Raamatu kõige suurem viga on, et ta on kirjutatud inimese, mitte reptiloidi positsioonilt. Inimestele on vereliinid olulised, et siduda oma päritolu reptiloididega. Miks peaks see reptiloide kottima? Loomulikult on need olulised ka Nibirult pärit nn madalama taseme jumalatele ehk alglollidele, kes tahavad reptiloididega sarnaneda. Aga loomulikult on reptiloidid olemas ja nad on siia tulnud ühelt teiselt planeedilt, mida inimesed Nibiruks kutsuvad. Seda ei maksa kahtluse alla seada. Sest kuidas inimesed tekkisid? Ahvist arenesid. Aga kellest ahv arenes? Mää! See on näide ideoloogiliselt mõjutatud seisukohast, kui midagi on hakatud pimesi uskuma. Kujumuutjad. Ütleme siis nii, et eksisteerivad reptiilse algupäraga parasiitorganismid. Reptiilsed geenid võivad mingis olukorras välja lüüa, aga see ei pruugi tähendada füüsilist muutumist. Miljonite aastate jooksul on reptiloidid loomulikult kohastunud nende elukeskkonnaga. See, mida Icke räägib inimteadvusega manipuleerimisest, on kindlasti protsessuaalselt õige. Muidugi kujundatakse inimest soovitud suunas nagu inimene teeb seda ju tööstusrobotitega. Ta paneb mööda hinnangutes arvates, et reptiloidid on kindlasti pahatahtlikud ja halvad, aga see pole päris nii. Reptiloididel ja inimestel on lihtsalt erinevad eesmärgid. Suur osa kurja on inimese toodang. Kes tegi? Ise tegi – nagu rahvamuistendis räägitakse. Tuleb vahet teha kolmel kategoorial: 1) reptiloidid; 2) lollid; 3) inimesed.

Seal ennustatakse tegeliku maailmavalitseja tulekut. Kuidas reptiloid sellist lihtsat asja ei tea?

Et kosmoselaev Nibirult pöördub kord tagasi? See on võimalik. Samuti võib võim Maa peal reptiloidide käest lollide kätte minna. Ka see on võimalik nagu ka see, et see on juba toimunud. Mõned mõtteterad David Icke’lt (“Matrixi lapsed”): “Viimasel ajal on tema põhitegevuseks olnud reptiloidide teooria uurimine, sest ta sai aru, et tema abikaasa, kellega ta rohkem kui 12 aastat abielus oli olnud, on tegelikult reptiloid… Ühel õhtul läksime tülli. Minu naine ei saanud, mida ta oli tahtnud ning vihastas väga. Läksin talle tänavale järele. Väljas oli juba pime. Nägin, kuidas ta läks oma auto juurde, haaras ukselingi pihku ning siis see juhtuski. Mu naise pilk süttis, silmist väljusid valgusekiired. Ta istus autosse, aga ta silmad valgustasid kapotti ja koguni maapinda auto ees. Jälgisin seda kõike hämmeldunult, kuid miskipärast ei olnud see minu jaoks šokk. Pigem see kinnitas midagi niisugust, mida olin teadnud juba varem… Minu naisel oli probleeme nahaga, aga fotomodellide jaoks on nahk äärmiselt tähtis. Fotograafid vaatavad esmalt just nahka. Tema nahale tekkisid punased laigud, mis hiljem muutusid sarvjateks liistakateks. Mitte keegi ei mõistnud seda seletada.”

“Jumala poega” peab ju kummardama, iga sõna tema suust on puhas kuld. Irw, irw, irw. Kas Te polegi kokku puutunud koduste “lendavate taldrikutega”? Pole näinud põlevate silmadega fuuriat, kes on valmis Teie kõri läbi närima?

Niisuguseid asju nimetavad geneetilised mutantrobotid vist eelarvamusteks. Näiteks see et Icke oma hinnangutes mõne asjaga puusse paneb, ei tee teda allikana väärtusetuks. Mitte ühtegi allikat ei tasu pimesi uskuda. Kõik allikad sisaldavad fakte ja spekulatsioone. Kooli ajalooõpikut ei tasu ka uskuda sellepärast, et ta on haridusministeeriumis kinnitatud ja reptiloidide poolt inimeste jaoks usaldusväärseks muudetud :irw.
Maailma ja geneetilise mutantroboti loomisest: mis on kirjas sumerite savitahvlitel? 1.osa ja 2.osa.:
“Olukorra päästmiseks Maal pakkus Enki välja muundatud geneetilise koodiga tööjõu, kes kõndis kahel jalal ja rääkis omas keeles. Tööjõu aretamiseks oli vaja segada tema enda geneetiline kood nibirulase omaga, et tekiks midagi vahepealset. See tekitas vaidlusi, sest kunagi oli olnud Nibirul orjapidamise ajastu, mis lõpetati ära ebakõlbelisuse tõttu. Enki aga väitis vastu, et tegu ei ole inimesega ega kohaliku loomaga, vaid inimloomaga, kes teeks nende eest töö ära. Lõpuks andis kuningas loa luua primitiivne tööline, selleks ühendati inimese eellase munarakk tema enda muudetud genoomiga ning siirdati see Maal elanud emase üsasse. Sündis olevus, kes oli välimuselt peaaegu nibirulane, aga kasvades ja arenedes tekkis tal hääl nagu loomal. Anu tütar Nimma mõtles, et äkki tuleks inimese ja maalase eluessentsid siirdada hoopis nibirulase üsasse. Tekkis küsimus, kes võiks olla see katseloom. Nimma ei kahelnud selles hetkekski ning soovis, et see temasse siirdataks. Inimene, kes sündis, oli välimuselt nagu nibirulane ja tal oli piisavalt palju taipu, et aru saada, mis temast tahetakse. Tema nimeks sai Adamu – segatud.”
Ma ei teagi nüüd, tegelikult need igigid peaksid vist lollid olema. “Teenindavat personali kutsuti Marsil igigideks ja Maal olevaid kangelasi anunnakideks – need, kes tulevad taevast Maa peale.”

Kas Te vaeseke usute, et maailm on 6000 aastat vana? Me oleme jälle alguses tagasi – kes on reptiloidid? Kuidas neid ära tunda? Te ajate evolutsiooniteooria religiooniga segamini. Kas Te vaeseke usute, et maailm on 6000 aastat vana? 200 000 aasta jooksul jõudis ahvipärdik inimeseks areneda küll. Pealegi on osa inimeselaadsete olendite käitumine väga kahtlaselt sarnane ahvide käitumisele. Ei näe neil erilist vahet.

Ei. Kuigi loomulikult on võimalik evolutsiooniteooriast endale religioon teha. Reptiloide polegi võimalik tunda, kui ei tea, mille järgi tunda. Icke ju kirjutas, et naise silmad hakkasid pimeduses põlema nagu laternad. 🙂
Ma kusagile panin ka selle reptiilitesti. Üldiselt polegi vaja reptiloide ära tunda. Inimesed ajagu oma asja.

Kokkuvõtlikult: reptiloide ei ole olemas???? “Jumala poega” peab ju kummardama, iga sõna tema suust on puhas kuld. Mis on nende kohta originaalis kirjas?

Jah, looda sa, et pole olemas. Kui vaime silmaga näha ja käega katsuda ei ole, kas neid ei ole siis olema? Lihtsalt suurema osa robotite jaoks on see teadmine kasutu. Täpselt samuti pole pingviinidel vaja teada jääkarude olemasolust. Kõik need allikad eraldi võetuna on väärtusetud. Praegu ma panin tähele, et Sitchini teooria klapib päris hästi lollide siirdeteooriaga. Selleks, et Kalevipoega lugeda, on soovitav alustada kokkuvõttest, enne kui päris eepose kallale asuda. Küll ma selle Sitchiniga tutvun veel. 😛

9 kommentaari (+add yours?)

  1. ckrabat
    juuni 13, 2014 @ 22:21:13

    Inimhübriidid planeedil Maa ja hübriid Raecheli juhtum
    http://www.telegram.ee/maavaline/inimhubriidid-planeedil-maa-ja-hubriid-raecheli-juhtum#.U5tOkfmSxCg
    On väga võimalik, et kogu maapealne elu on siia “asetatud” kõrgemalt arenenud intelligentsi poolt kusagilt mujalt kosmoses. Selle idee käis esmakordselt välja 1903. aastal Nobeli rahupreemiaga pärjatud keemik Svante Arrhenius, kes tutvustas maailmale panspermia kontseptsiooni ehk elu asetamist Maa peale väljastpoolt.

    Vasta

  2. Jolli
    juuni 13, 2014 @ 22:50:26

    Kellumees ja Enn Kidu. 🙂

    Vasta

  3. ckrabat
    juuni 14, 2014 @ 10:07:06

    Aga palun:
    Däniken: evolutsiooniteooria ei välista maaväliste jõudude sekkumist
    http://www.telegram.ee/maavaline/erich-von-daniken-evolutsiooniteooria-ei-valista-maavaliste-joudude-sekkumist#.U5v0cvmSxCh

    Ma tõesti ei tea, kes nad täpselt olid, kuid meid on külastatud 3-4 korda ja iga külastuse vahel on 3500–4000 aastat. Zecharia Sitchini teooriad on väga huvitavad, eriti maavälise intelligentsi poolt loodud inimese teooria, sest antiikmaailma ajaloos on mitmeid kirjutisi, kus inimene loodi jumala enda näo järgi. Oleme kauge ühiskonna järeltulijad ja see ei välista evolutsiooni, sest evolutsiooni käigus saabus keegi siia ning tegi meie geenides muudatusi. Zecharial olid suurepärased ideed, kuid ühega ma siiski ei nõustu – et meie päikesesüsteemis tiirleb veel üks planeet, mis teeb Päikesele ringi peale iga 3600 aasta tagant… Reisida mööda planeete ja pikki vahemaid on lihtne kosmoselaevaga, kus on restoranid, ujumisbasseinid ja sportimisvõimalus.

    Mina olen siin pigem Dänikeniga ühes paadis. Nibiru ei ole planeet, vaid kosmoselaev, mida metsinimesed võisid käsitleda planeedina tulenevalt nende arengutasemest. Religioosne maailmavaade nõuab teooriate k.a. evolutsiooniteooria käsitlemist dogmana, mis üldse ei lähe kokku skeptilise maailmavaatega, mis peaks eeldama kahtlemist. Mina olen kahtlemata suurem skeptik kui Kameelion, sest tundub, et robotitesse sisestatud programm ei tunnista kõrvalekaldeid 🙂

    Maaväliste olendite üheks esimeseks maandumispaigaks oli Lähis-Ida piirkond, täpsemalt Egiptus. Vana-Kreeka ajaloolane Herodotos (u 484–425 eKr) uuris Egiptuse tekste ja tõdes, et kontaktid jumalatega võisid ulatuda 14 000 aasta tagusesse aega. See on aeg, mil Piiblis mainitud seitsmes patriarh pärast Aadamat, prohvet Eenok, viidi jumala poolt põleva kaarikuga taevasse kaasa. Egiptuse kirjutised räägivad ka, et Suur püramiid ehitati enne suurt uputust kuningas Sauridi poolt, keda heebrea kogukong kutsub Eenokiks ja kreeklased Hermeseks. Ta olevat ehitanud selle koos taevast jälgijatega, luues sinna keerulise planeeringuga tunneleid ja seni avastamata raamatukogusid. Nagu teame, siis alles hiljuti avastati püramiidides veel salajasi ruume.

    Petralona mees: vastuoluline leid, mis ei lähe kokku evolutsiooniteooriaga
    http://www.telegram.ee/teadus-ja-tulevik/petralona-mees-vastuoluline-leid-mis-evolutsiooniteooriaga-kokku-ei-lahe#.U5v1HPmSxCh

    Esialgsete uuringute kohaselt hinnata kolju vanuseks 70 000 aastat. Poulianus uuris aga säilmeid ning leiu vanuseks 700 000 aastat ning nimetas selle kuuluvat hominiidile nimega Archanthropus europeaus petraloniensis (lühendatult Petralona Archanthropus). Aris Poulianuse hinnangute järgi oleks leiu näol tegemist vanima Euroopast pärit inimfossiiliga, veelgi enam, Poulianose sõnul arenes Petralona mees Euroopas ning ei olnud seega seotud Aafrikast pärit inimliikidega.

    Me räägime siinkohal muidugi metsinimese eellastest, mitte tsiviliseeritud inimesest, mis sündis kusagil 10 000- 8700 eKr.

    Vasta

  4. ckrabat
    juuni 14, 2014 @ 10:13:21

    Evolutsiooniteoorias on kindlasti palju õiget, aga see on väga-väga-väga pikaajaline ning ühtlane protsess, kus ei saa toimuda järske hüppeid – mingil ajahetkel dadaa ja ahvist on saanud inimene! Tõendusmaterjalid seda arenguhüpet ei toeta. Need piirkonnad, kus tulnukatega kokkupuuteid polnud ning ka hiljem ei puutunud tsivilisatsiooniga kokku, jäid endisesse arengufaasi.
    Väga hästi toob metsinimeste ja mutantrobotite vahe välja: D.Quinni Ishmael http://en.wikipedia.org/wiki/Ishmael_(novel)

    Takers as people often referred to as “civilized.” Particularly, the culture born in an Agricultural Revolution that began about 10,000 years ago in the Near East; this is the culture of Ishmael’s pupil and, presumably, the reader.
    Leavers as people of all other cultures; often derogatorily referred to by Takers as “primitive.”

    Vasta

  5. Jolli
    juuni 14, 2014 @ 10:25:44

    Me räägime siinkohal muidugi metsinimese eellastest, mitte tsiviliseeritud inimesest, mis sündis kusagil 10 000- 8700 eKr.
    —–

    mis eristab üldse tsiviliseeritud inimest metsinimesest? auto, i-pod ja valimisõigus? 🙂
    aga kui tsiviliseeritud inimene satub kuskile dzunglisse, siis võib ju näha, kui kiiresti see nn. tsivilisatsioonikiht kaob. 🙂

    Vasta

  6. Jolli
    juuni 16, 2014 @ 16:14:55


    Kehakultuurlasest pärdik. 🙂

    kuidas tekib tsivilisatsioon? näiteks hakkavad alamal arengutasemel olevad olendid kopeerima supreemsemate tegevusi.
    siin on meil üks pärdik, keda huvitab kehakultuur.
    kui ta teeb piisavalt kaua kõhulihaseharjutusi, õpivad seda tegema ka teised pärdikud ja pärdikutel areneb ka ilma ülevaatajata välja komme teha kätekõverdusi ja kõhulihasepainutusi. 🙂
    kui nüüd kunagi hakatakse arutlema, miks hakkasid pärdikud kõhulihaseharjutusi tegema, siis ei suudeta selle kombe tekkepõhjustesse selgust tuua. 🙂
    teadlased jõuavad aga lõpuks järeldusele, et kõhulihaste ja käte treenimine oli pärdikutele oluline, et karmis olelusvõitluses ellu jääda. 🙂
    kindlasti leitakse ka palju teaduslikke põhjendusi, miks osad pärdikud teevad kätekõverdusi, teised aga mitte.
    pärdikud, kes teevad kätekõverdusi, võivad näiteks leida endale paremad sigimispartnerid kui laisad pärdikud, kes käsi kõverdada ei taha. 🙂

    Vasta

  7. ckrabat
    juuni 18, 2014 @ 12:05:17

    Nõukogude armees toodi evolutsiooniteooria elava näitena sageli esile Musta mere laevastiku madrus Abezjanovit, kes alustas teenistust Nõukogude armees lihtsa pärdikuna, kuid kehakultuuri abil arenes edasi šimpansiks. Tutvudes tulirelvadega arenes ta veelgi edasi, kuni demblisse jõudes oli temast saanud juba tõeline inimene. 🙂

    Vasta

  8. Jolli
    juuni 18, 2014 @ 12:35:08

    pigem ikka tõeline mees. 🙂 kui vormis kišlakivahel kõndis, siis kõik austasid. 😀

    Vasta

  9. ckrabat
    juuni 18, 2014 @ 15:15:22

    tõeline inimene = tõeline mees 🙂
    kas naine on inimene? 😀

    Vasta

Leave a reply to Jolli Tühista vastus

juuni 2014
E T K N R L P
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30