Malaisia lennuki saladus

@ckrabat
Kui inimkonna progressiivsem osa eesotsas Ivariga nõukogude armeest ja Anfissa Fjodorovnaga tähistas 8.märtsil rahvusvahelist naistepäeva ning maailma avalikkuse tähelepanu oli haaranud kiiresti progresseeruvad Ukraina sündmused, startis Malaisiast Kuala Lumpuri lennuväljalt lennuk Boeing 777 Malaysia Airlines lennul MH370 ja võttis suuna Pekingi poole, pardal 227 reisijat ja 12 meeskonnaliiget. Reis startis kohaliku aja järgi kl. 00.41 (Eestis oli veel 7.märts ja kell 18.41). Lennuk pidi maanduma Pekingis kuue tunni pärast kl. 06.30 (Eestis kl. 00.30). Viimane kontakt lennukiga toimus 38 minutit peale lendu, kui 27-aastane esimene piloot Farid Abdul Hamid (kui see ikka oli tema) lausus sõnad “Good night, Malaysian three seven zero” ning viimane radarikontakt leidis aset 40 minutit peale lendu. Kl. 01.22 kohaliku aja järgi kadus side lennuki transponderi ja automaatse jälgimissüsteemiga. Kusjuures esialgse teadeande järgi olid piloodi viimased sõnad “Alright, good night”, kuid sõnumit hiljem korrigeeriti. Uurimist läbiviivate institutsioonide, esmajoones Malaisia valitsuse, segased ja vastukäivad avaldused on tihendanud saladuseloori salapärase kadumise ümber ja põhjustanud lennul osalenud reisijate omaste proteste.

Lennukite müstilisi kadumisi on toimunud harva ning mitte kunagi varem suurte liinilennukitega. Varem või hiljem on kadumaläinud lennukid avastatud. Nimetada võib vaid kahte müstilist kadumist: 1953.a. novembris läks USA ja Kanada piiril Ülemjärve kohal kaduma Ameerika Ühendriikide õhujõudude hävituslennuk Northrop F-89 kahe piloodiga pardal, mis saadeti välja seoses tundmatu objekti sisenemisega õhuruumi. Ametliku informatsiooni järgi olevat lennuk plahvatanud, kuid mingeid jälgi lennukist ei leitud. 1978.a. oktoobris läks Austraalia ja Tasmaania vahel kaduma 20-aastase Frederick Valentichi juhitud eralennuk Cessna-182. Valentich oli enne kadumist ühenduses Melbourne’i lennujuhtimiskeskusega ning andis teada teda 1300m kõrgusel jälitavast tundmatust objektist, mis ei olevat lennuk ning lendas temast 300m kõrguselt üle. Enne kadumist andis Valentich teada: “Melbourne, see läheneb minu poole idast, ta nagu mängiks minuga, ma ei oska hinnata tema kiirust. Ta lendab minust korduvalt mööda, ta on pikk ja ma ei oska täpsemat seda kirjeldada. … Hetkel hõljub ta täpselt minu kohal. Tal on rohelised ja metalsed tulukesed.“

Liinilennuki MH370 puhul on meediasse paisatud väga palju üksteisele vastukäivaid teateid. Täiesti müstilisel kombel suutis lennuk kurssi muuta ning mööduda märkamatult isegi militaarradaritest. Kuigi Malaisia peaminister Najib Razak on ametlikult teatanud, et lennuk hukkus India ookeani lõunaosas ning avalikkusele on teatatud seal satelliidipildi abil tuvastatud objektidest, mis võiksid osutuda lennukirusudeks, pole ühtegi reaalset leidu tuvastatud. Küsimuste küsimus algab ikkagi sellest, miks Pekingisse suundunud reisilennuk ootamatult kurssi muutis ning liikus hoopis sõidusuunale vastupidises suunas Lennuki reisijate hulgas olid 15 riigi kodanikud, neist 152 Hiina ja 50 Malaisia kodanikku. Tähelepanu on tekitanud Texases asuva tehnoloogiafirma Freescale Semiconductor Ltd 20 töötajat, 12 malaislast ja 8 hiinlast, mille omanike ringis on David Icke järgi tuntuks saanud reptiilperekonna liige Jacob Rothschild. Rothschildi perekond on tugevasti sees Malaisia majanduses, kontrollides muuhulgas Malaisia keskpanka ja lennufirmat Malaysia Airlines.

Õhku on paisatud igasuguseid teooriaid, kuid ükski neist pole suutnud anda ammendavaid vastuseid müsteeriumile. Palju kära tekitati lennuki kapteni, 53-aastase kogenud piloodi Zaharie Ahmad Shahi ümber, alates tema nurjunud perekonnaelust ja lõpetades tema poliitiliste vaadetega. Lennuki kapten olevat olnud nimelt Malaisia endise asepeaministri Anwar Ibrahimi toetaja, kellele mõisteti 5-aastane vanglakaristus seksuaalse kõlvatuse ja homoseksualismi eest. Kindlasti ei saa sotsiaalliberaalsete vaadetega Anwar Ibrahimi nimetada mõne äärmusliikumise esindajaks, mis oleks õigustanud tema pooldaja äärmuslikku reaktsiooni. Vettpidavaid tõendeid, et lennuki kadumisel võiks olla tegemist mingisuguse poliitiliselt, usuliselt või ideoloogiliselt motiveeritud tegevusega pole siiski leida õnnestunud. Informatsioon, mida Malaisia valitsus on edastanud, on olnud lünklik, vastuoluline ja mõjunud ebausaldusväärsena. Kolm nädalat peale õnnetuse toimumist ja väidetava õnnetuspiirkonna identifitseerimist pole ühtki tõendit leitud. Rahvusvahelised otsingud pole tulemusi andnud, kuigi umbkaudne asukoht, kuhu lennuk seitsmetunnise reisi järel (nii kauaks jätkus kütust) maanduma oleks pidanud, on välja arvutatav. Lennuki must kast peaks signaale edastama veel umbes 30 päeva peale õnnetust, kuid seda pole leitud.

Lennundusekspert Tõnis Lepp väidab, et lennukiga juhtus midagi sellist mida varem pole teadaolevalt juhtunud. Palju on räägitud lennuki transponderi väljalülitumisest – seadme, mis võtab keskusest vastu kindlaksmääratud sagedustel kodeeritud signaali ja saadab vastusignaali. Transponderi välja lülitumine tähendab, et see ei suhtle lennujuhtidega. Reisilennukil on piloodil võimalik seda ise välja lülitada, kuid ka siis on olemas mitmeid teisi süsteeme, mis siiski peaksid tööd jätkama. Kui midagi oleks juhtunud pilootidega või isegi kõik lennukis olevad inimesed oleksid korraga kaotanud teadvuse, siis lendab lennuk autopiloodil edasi kuni kütust jätkub. Lepa sõnul jääksid tööle lennuki automaatseadmed, mis edastaksid hädasignaali. Kõige huvitavam osa puudutab aga väikest raadiosaatjat, mis saadab välja signaali musta kasti otsimiseks. Signaali olevat väidetavalt on kuuldud, mille põhjal järeldab Lepp, et lennuk ei saa olla vee all.

Malaisia politsei on teada andnud, et MH370 saladus võibki jääda lahendamata. Lennuki saladusteloor võib olla kaetud järgmiste loitsudega: 1) Ametlikult heakskiidetud teadmised ei võimalda sellele sündmusele adekvaatset selgitust leida; 2) Lennuki kadumise põhjused on teada, kuid mingitel põhjustel ei soovita informatsiooni laekumist avalikkusesse. Kõige vähem tõenäolisem tundub, et tegemist on mõne tavapärase põhjusega, sh avarii, terroriakti või inimliku eksitusega. Paranormaalsed põhjused on ju ametlikult keelatud, kui mitte tõepärased ning nende üle vähemalt avalikest diskussioonides sõna ei võeta. Inimeste suurim probleem näib olevat robotlikkus, sest looduna reptiloidide poolt kindlaks määratud ülesandeid täitma – kulda kaevandama ja püramiide ehitama, ei taha ega julge nad piiluda silmapiiri taha. Sellepärast lepivad nad pigem teadmatusega kui teadmisega. Valitsusringkonnad töötavad hetkel PR-lahenduse kallal, mis pakuks inimestele arusaadava ning seetõttu ka vastuvõetava lahenduse, millega on seletatavad muudatused väljastatava informatsiooni vormis, k.a. piloodi viimased sõnad.

Kõik see viitab sellele, et Malaisia lennuki saladus võib olla seotud maaväliste jõududega, mis tänaste teadmiste põhjal automaatselt välistatakse, kuid mis ei pruugi olla väiksema tõenäosuse võimalusega, kui ükskõik milline praktiline lahendus. Seitse tundi lendu sihtpunktile vastupidises suunas ning täielikus vaikuses, kui kõikvõimalikud signaalid on välja lülitatud või ei tööta, ei kõla just usutavalt. Maldiivide lõunaosas asuva Dhaalau atolli Kuda Huvadhoo küla elanikud olevat näinud saarest üle lendavat tundmatut lennukit. Mõningatel andmetel olevat lennuki viimane kurss suunatud India ookeanis asuvale Diego Garcia saarele. Miks? Kuuldavasti asub saarel ka üks CIA salavanglatest. Kas seal hoitakse terroristide kõrval ka tulnukaid? Täna ei saa me kindlalt väita, et MH370 saladus viib meid tänaste teadmiste piiridest väljapoole ning avab ukse mõnesse seni tundmatusse või varjatud dimensiooni, kuid samahästi me seda ei saa välistada. Võib-olla tasuks piiluda horisondi taha? Vastasel korral oleks see elu pimendatud toas, silmad tihedasti klappidega suletud, et me ei näeks seda, mida me näha ei taha.

Teadlased on hoiatanud, et globaalne tsivilisatsioon võib jõuda katastroofi äärele väga kiiresti, kõigest mõnekümne aastaga. Ei tundu väga usutav, et allakäik on tõkestatav inimeste endi poolt, sest neid on saanud palju. Maaväline sekkumine oleks väga tervitatav, sest ainult nii võib loota revolutsiooniliste muutuste sünnile inimtsivilisatsiooni arengus, kes on asunud allakäigu teele. Säilib õrn lootus , et lend MH370 viib meid pioneerina tulevikku.

Kohtumine Maal

Pilt aadressilt: http://www.aliens-everything-you-want-to-know.com/image-files/jetufon.jpg

40 kommentaari (+add yours?)

  1. Jolli
    apr. 02, 2014 @ 16:52:04

    Kas sensitiivid on oma ekspertarvamuse juba öelnud?

    Vasta

  2. ckrabat
    apr. 02, 2014 @ 17:35:07

    Mingid selgeltnägijad nagu Lisa Williams on tõepoolest juba sõna võtnud: osa reisijatest on elus ja neid hoitakse salajases kohas. Lahendus peaks saabuma hiljemalt 11.aprilliks.
    http://www.mediaite.com/tv/i-tend-to-work-off-what-i-dont-know-hln-asks-psychic-to-investigate-missing-plane/

    “Naturally, I don’t have hard, concrete evidence,” Lisa Williams confessed. “I think any psychic who has hard, concrete evidence can’t do their job correctly.”
    Williams said that her powers are telling her that some of the passengers are still alive and are being held in an undisclosed location.
    “I do believe that it actually crashed, and I see a lot of trees,” Williams revealed. “I think there is a larger organization behind this that is leading us off track with this debris.”
    Williams said that she was just informed by the voices in her “witchy woo land” that the mystery behind the plane’s disappearance will be finally resolved “within the next three weeks.”

    Vasta

  3. ckrabat
    apr. 02, 2014 @ 17:41:32

    Kuulus juudi sensitiiv Uri Geller:
    http://www.ibtimes.co.uk/malaysian-airlines-flight-mh370-uri-geller-uses-psychic-powers-determine-fate-flight-1440395

    “It is my opinion that something happened to the pilot,” he explained. “The pilot was either pushed into a situation to divert the plane by another force or he did it of his own accord.

    Geller arvab ka, et tegemist võis olla tulekahjuga.

    Vasta

  4. ckrabat
    apr. 02, 2014 @ 17:53:26

    Missing Malaysia MH370 plane found by Psychic Keith Watson

    Vasta

  5. ckrabat
    apr. 02, 2014 @ 18:51:25

    Vasta

  6. huviline
    apr. 02, 2014 @ 19:53:49

    Miks peaks üldse maaväline elu, mida keegi pole näinud ega kuulnud, olemas olema. Kui maaväline elu oleks olemas, siis oleks see väga kasulik valitsevatele ringkondadele. Valitsevad ringkonnad nimelt ei suuda kuidagi õigustada suurte narratiivide vajalikust ega põhjendada inimõiguste olemasolu, tehes vahet lugudel ja õigustel.

    Maaväline elu annaks valitsevale eliidile võimaluse tõsikindlalt põhjendada inimõigusi, sest siis tekkib inimestel õigus ja kohustus kaitsta maavälist elu. Samamoodi võttis riik oma kaitse alla ajakirjanikud, kuigi Eesti Ekspressi peatoimetaja Tarmo Vahter sellele vastu vaidles, viies vastavad sätted menetlusseadustikku. Maavälise elu kaitse võiks anda reaalse aluse inimõigustele ja kaoks mõte pidada neid suureks narratiiviks.

    Malaisia lennuki kadumise põhjusi tuleb otsida palju maisemate põhjuste seast. Nende hulgas, kes võisid lennuki teekonda kuidagi mõjutada, on kindlasti palju väga värvikaid kujusid. Me ei tea, kes konkreetselt pardal viibisid. Lisaks tehnilistele vigadele on alati põhjused subjektiivsed, mis ongi põnev.

    Kellegil võis olla probleeme naissoost isikutega, kellegil maksuametiga, erinevate riikide residendid, kindlustusseltsid, pensioniametid, riigiinstitutsioonid või muude juriidiliste isikute planeerijad, psühholoogiliste operatsioonide läbiviijad, strateegilise kommunikatsiooniga tegelejad – igaüks neist võis ühel või teisel moel lennuki teekonda mõjutada. Kõne alla tulevad veel suitsiid, lemmikmeeskonna kaotus, üüratu lotovõit, lennuki kütusepaagi vooliku ummistumine jne.

    Võib-olla läks lennukijuhil, kes hakkas õhus tikuga kõrva puhastama, tikk kõrva, kuulmekile katki, käsi pööras järsult rooli, lennuk võttis kursi vasakule, kõik lennukis olijad kaotasid tasakaalu. Tasakaalu kaotamise tagajärjel, paljude kukkumiste kaoses, kukkus üks terava servaga kohver vastu 5 liitrist mullivee anumat, mis purunes ja karboniseeritud vee juga tabas transponderit, mis vaikis. Libedal põrandal kukkusid paljud stjuardessid ja muud isikud, kes võisid teadvuse kaotada.

    Põhjuste müriaad. 🙂 🙂 🙂

    Vasta

    • ckrabat
      apr. 02, 2014 @ 22:03:17

      Võib-olla läks lennukijuhil, kes hakkas õhus tikuga kõrva puhastama, tikk kõrva, kuulmekile katki, käsi pööras järsult rooli, lennuk võttis kursi vasakule, kõik lennukis olijad kaotasid tasakaalu. Tasakaalu kaotamise tagajärjel, paljude kukkumiste kaoses, kukkus üks terava servaga kohver vastu 5 liitrist mullivee anumat, mis purunes ja karboniseeritud vee juga tabas transponderit, mis vaikis. Libedal põrandal kukkusid paljud stjuardessid ja muud isikud, kes võisid teadvuse kaotada.

      Jah, sellest saab teha küll teise kultusfilmi “Final destination” järjekordse osa. Tegelik elu on siiski selline, et kõik need võimalused nagu paljud muudki stsenaariumid on lennundusekspertide poolt loomulikult juba läbi analüüsitud ning kõlbmatutena kõrvale heidetud.

      Vasta

      • huviline
        apr. 02, 2014 @ 22:39:26

        Kindlasti maavälise elu eksperdid, kellel hulk tõsiseid stsenaariume, ei oska märgata kõige lihtsamat, et äkki polnudki maaväline.

        Tuleb välja, et lihtne maine kõlblikus jäi kahe silma vahele.

  7. ckrabat
    apr. 02, 2014 @ 21:05:15

    Vaatasin täna kultusfilmi “They live”. Soovitan. Panin lingi ka siia.
    https://personainfieri.wordpress.com/2011/04/21/totaalne-meedia/#comment-3213
    Sealt saab vastuse küsimusele: miks peaks … jne 😀
    Kindlasti on reptiloididel võimalik lollide jaoks konstrueerida usutav stsenaarium, et nad jääksid oma liistude juurde, kaevandaksid kulda ja ehitaksid püramiide ja ei piiluks horisondi taha. Võib-olla on see isegi hea 🙂

    Vasta

    • huviline
      apr. 02, 2014 @ 22:42:28

      Veel kommentaar ebatavalise maavälise elukohta, mida olen kuskil varemgi öelnud, mis võib juhtuda, et polegi maaväline.

      “Ekstravagantne, tavatu tegu võib kordumisel kanduda plahvatuse valdkonnast harjumuse sfääri.”

      Juri Lotman, Kultuur ja plahvatus. Tallinn, 2001

      Vasta

  8. Jolli
    apr. 02, 2014 @ 23:12:48

    Mis krdi maavälist elu te siin veel ette kujutate? Üldiselt valitseb seisukoht, et isegi maal elu ei ole, elu koondub linnadesse ja sealt edasi suurlinnadesse.

    Vasta

  9. Jolli
    apr. 02, 2014 @ 23:13:40

    Põhiline maaväline elu ongi koondunud linnadesse burksiputkade ümbrusesse…

    Vasta

  10. ckrabat
    apr. 03, 2014 @ 00:43:17

    Ja maakatel ei maksa üldiselt maavälistesse asjadesse segada. Jogentagana mehed ajagu Jogentagana asju 🙂
    Muidugi, teadaolevalt on paljud läinud maalt linna hobusevargaks õppima. Peale seda on hakatud rääkima imelikku maavälist juttu 😀

    Vasta

  11. Jolli
    apr. 03, 2014 @ 08:58:40

    Arno Tali on hea näide- lasti poiss linna ülikooli… Ja kas sai temast pärast haritud põllumees? Kus sa sellega…. Tuli maale käima, sai Teelega kokku, aga ajas sellist lolli juttu, et Teelel hakkasid kõrvad, vabandust, s***vett jooksma. 😀

    Vasta

  12. ckrabat
    apr. 03, 2014 @ 09:05:50

    Miks soovitakse piirduda maisete lahendustega ega soovita piiluda silmapiiri taha? Sellele on väga lihtne põhjus. Kui tehases lolle programmeeriti, siis oli neile mälumaht juba kindlaks määratud. Sellepärast omandas Ivar NA-st kõik teadmised algklassides ja rohkem sinna juurde lihtsalt ei mahtunud. Järgmine arenguhüpe toimus utsebkas, kui osa vanadest teadmistest välja peksti, mis tegi ruumi uutele teadmistele.
    Sellepärast töötavad lollid eelprogrammeeritud instinktidel, alludes käsklustele “paljune”, “allu võimule” või “maga edasi” ja see koordineerib nende elutegevust. Tuletame meelde, et nende algne funktsioon oli kulla kaevandamine ja püramiidide ehitamine. Tegutsemine programmi piires on lollile turvaline. Kõikidesse väljaspool programmi asuvate teadmiste suhtes tunneb loll paanilist hirmu nagu arvuti tunneb arvutiviiruse ees. 🙂

    Vasta

  13. huviline
    apr. 03, 2014 @ 11:09:03

    “Maaväline elu annaks valitsevale eliidile võimaluse tõsikindlalt põhjendada inimõigusi, sest siis tekkib inimestel õigus ja kohustus kaitsta maavälist elu. ”

    Kogu kompott, urjukkide ja rosinatega. Kes seda laket juua jõuab, pruuni magusat vette, see võib maohaavad saada. Ikka on kokk süüdi. Keegi mõtle selle peale, et kust ta vaeseke oma materjali võtab. Saatelehega antakse, kilode viisi, urjukke ja rosinaid. Kompotti ei jõua midagi.

    Võib-olla katsuks maapeal asjad joonde saada ja mitte mõnuleda tundmatutel loorberitel, mida pärismaalased maadeavastajale heasoovlikult maitseroheliseks pakkusid, aga mille konkistatoorid pläruks endale ette keerasid.

    Maakera on ümmargune. Silmapiir on kutsuv. “Ja lõpuks jõuad samasse punkti tagasi” – ütles vanamees, kellel viimased hambad suus. (Priit Pärn) 🙂

    Vasta

  14. ckrabat
    apr. 03, 2014 @ 11:26:55

    Huvitav nähtus on siin juures preesterkonna teke.

    Algselt elasid zigurattides nibirukad (uuskeeles jumalad), kuid neil olid maakatest teenijad. Tavalisi lolle ja inimesi nibirukate juurde ei lastud. Kui nibirukad maalt lahkusid, siis andsid nad teenijatele käsu kätte, et kõik oleks ordnungis, kui isandad ükskord tagasi jõuavad. Teenijatest kujunesid välja preestrid, kes pidid maakaid vaos hoidma. Isandaid aga ei tulnud ega tulnud. Kaua sa neid ikka tuumatalve ja veeuputusega ähvardad, lisaks hakkas mälu aja jooksul hägustuma ning igapäevased tegevused nagu tuumasõda või kosmoselend omandasid üleloomuliku tähenduse. Nii sündisid muinasjutud ja legendid. Lõpuks jõuti hauataguse elu, põrgu ja paradiisi juurde.
    Lisaks tekkis kõige selle juurde ka aadelkond. Nagu teada, pidasid Nibirult pärit alglollid end paremateks kui kohapeal valmistatud lollid ning kaunistasid end aadlitiitlitega. Alglolle oli aga vähe ja maised lollid tahtsid samuti tiitleid saada ning üritasid siduda oma vereliine alglollide omadega. Nibiruaegseid töökäske, millise partiiga milline loll saabus, ei jäänud alles, sest sõja ajal läksid savitahvlid katki. Nii tulid preestrid mõttele hakata aadlimatrikleid müüma 🙂
    Kes siis ei tahaks, et tema esiisa ei oleks mitte tavaline Maal kokku monteeritud loll, vaid sõitis Maale lendava taldriku lastiruumis kastis, mille peale oli kirjutatud – Ettevaatust, alglollid! Mitte ärritada! Söötmine rangelt keelatud!

    Vasta

  15. huviline
    apr. 03, 2014 @ 15:47:12

    “Maaväline sekkumine oleks väga tervitatav, sest ainult nii võib loota revolutsiooniliste muutuste sünnile inimtsivilisatsiooni arengus, kes on asunud allakäigu teele.”

    Maavälist sekkumist esineb kuivatuspaberil, millel tint kuivanud ja mille spioon sööb pärast läbilugemist ära, et saladus endaga hauda kaasa võtta. Siiski on maailmas palju inimesi, kes arvavad, et nad teavad, mis kuivatuspaberil kirjas oli, mis sest, et nad isegi spiooni matustel ei viibinud.

    Pole sugugi kindel, et inimkond on asunud allakäigu teele, mis sest et 7 miljardi piir on juba ületatud. Vastupidi, inimkonna edusammud on ilmsed, näiteks ei aeta habet ammugi ühe teraga. Rasseerimisaparaatide kõige kuulsam brand Gillette on astunud arengus mitmeid samme, Mach3, Mach4 jne, arenguruumi on piisavalt. Tõsi, neljast terast lõikab habet ainult esimene, aga tuhka ka. Kui see ei ole inimkonna areng, siis mis see on?

    Selleks, et Gillette edasi areneks pole vaja maavälist sekkumist. Malaisia reisilennuki kadumises pole põhjust näha karvast kätt ega Nevada kõrbesse peitunud sigaretitaolises vultlaris roheliste emaste kurja maatriksi toimet. 🙂

    Vasta

  16. ckrabat
    apr. 03, 2014 @ 17:54:11

    Flight MH370 and the end of journalism
    http://descrier.co.uk/magazine/flight-mh370-end-journalism/
    “The past weeks have presented a unique opportunity to reaffirm online journalism’s mutation from an events-based medium to post-eventuality. I am referring of course to the papers’ live coverage of the mystery of flight MH370. Since March 8 we have been hooked with the live reportage of this tragic event – it has all the elements of a thriller. Interestingly, save for the initial disappearance, what has kept us refreshing pages is nothing more and nothing less than opinion-based reportage and speculation. In other words, beyond the disappearance nothing certain has happened.”

    Vasta

  17. huviline
    apr. 03, 2014 @ 20:47:28

    Korralik kokkuvõte, kus mainitakse ka Malaisia konspiratsiooni teooriaid.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370

    Public communication from Malaysian officials regarding the loss of the flight was initially beset with confusion.[g] The New York Times noted that the Malaysian government and the airline released imprecise, incomplete, and sometimes inaccurate information, with civilian officials sometimes contradicting military leaders.[279] Malaysian officials were also criticised after the persistent release of contradictory information, most notably regarding the last point and time of contact with the aircraft.[280]

    Ühel või teisel moel kipub siiski inimliku eksimuse suunas.

    Vasta

    • ckrabat
      apr. 03, 2014 @ 21:12:37

      Probleem on selles, et sa usud (mitte ei tea), et tegemist on inimliku eksitusega, mistõttu sa hakkadki fakte tõlgendama sinule soovitud suunas. Uurijana sa näiteks töötada ei saaks 😀
      Muidugi võib loosirattal vedada, kui peaks selguma, et ongi tegemist eksitusega, aga mittetraditsionaalse lahendusega jääksid sa juba hätta. Lennundusekspert (mitte nõid) Tõnis Lepp ütleb aga, et tõenäoliselt ongi tegemist mittetraditsionaalse lahendusega. Selgeltnägija Lisa Williams aga ütleb, kui ta näeks mingit selget konkreetset lahendust, siis kaotaks ta usutavuse. Ta näeb üksikuid detaile, mida ta peab tõlgendama.
      Põhimõttelisrelt võiksidki nad anda selle selgeltnägijate tuleproovile (eetris täna kl. 21.30) lahendada, kus ka keegi Eesti nõid viimasel hooajal laineid lõi.
      http://www.tv3.ee/selgeltn%C3%A4gijate-tuleproov

      Vasta

      • huviline
        apr. 03, 2014 @ 21:59:54

        Esimene lõik on väga naljakas oletus, et detektiivid tõlgendavad fakte endale soodsas suunas, kuna mõned arvavad, et tegemist on eksitusega.

        Usul pole antud juhumiga mitte midagi pistmist, autori jaoks on usust vähe, ta soovib salajasi teadmisi. Salajaste teadmiste edastajaid on maailma ajaloos olnud väga palju, kes on sageli koondunud erinevatesse sektidesse.

        Ükski uudis või edastatud arvamus meedias saab olla vaid illustratiivne ega tõesta mitte midagi. Paljud ei saa aru, et pilt või fail või ekraanipilt on üksnes illustratsioon. Selleks, et midagi teada saada, tuleb rääkida allikaga. Allikas aga on inimene, ekslik nagu me kõik. Igal allikal on nimi ja ego ja iseloom ja teadmised, mis võivad edastatavat teavet väänata teadlikult või ebateadlikult.

        Lõpuks on iga inimese sisemine silmapiir kuhu taha tahaks piiluda. Need on lihtsad faktid, mis lubavad erapooletut uurimist, mitte kellegi pitsat, millel on jälg, mis pitserina kinnituse annab. Kindlasti pole lennunduseksperti arvamus mingi tõend, kui teda pole enne hoiatatud või vannutatud.

        Ebatraditsioonilised lahendused saavad peituda vaid inimese sisemise silmapiiri taga, aga sinna tuleb minna. 🙂

  18. ckrabat
    apr. 03, 2014 @ 23:59:43

    Malaisia politsei: kadunud lennuki neljatonnisesse puuviljalaadungisse võis olla peidetud pomm
    http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/malaisia-politsei-kadunud-lennuki-neljatonnisesse-puuviljalaadungisse-vois-olla-peidetud-pomm.d?id=68373769
    Pomm panem lennuki plahvatama, mitte ei suuna kursilt kõrvale 🙂
    Võib eeldada, et meedia ja Malaisia võimud töötavad inimeste jaoks turvalist lahendust, mis oleks kohanduv nende programmile.
    Suuremat osa ei huvitagi, mis tegelikult, vaid et sündmuse jaoks suudetakse konstrueerida võimalikult usutav lahendus, mida meedia saaks hakata nende programmidesse sisestama. Suurem osa inimesi ei kaevu detailidesse ja ei püüa sündmust endale selgeks teha, vaid ootab meedia poolt nende jaoks kenasti pakendatud valmistõde.

    Vasta

  19. Jolli
    apr. 04, 2014 @ 01:15:26

    kogu selle kompoti juures meeldib mulle see, et taevas on täis satelliite, mille nägemisulatuses hiir ka ei karga teist hiirt, ilma et sellest ei teata seal kus vaja… 🙂
    ja nüüd järsku keegi pole kuulnud ega näinud…
    sellega seoses jääbki arvata, et lennuk lendas järsku avanenud täheväravasse ja teiselt poolt välja kus iganes… näiteks lüüra tähtkujus või siriusel. 🙂

    Vasta

  20. ckrabat
    apr. 04, 2014 @ 19:55:34

    Kanada endine kaitseminister Paul Hellyer räägib, et tulnukad jalutavad meie seas
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2535698/Aliens-walk-theyre-refusing-share-technology-change-warring-polluting-ways-claims-former-Canadian-defense-minister.html
    Filmis “They live” ei näinud inimesed ka seda, mida nad ei tahtnud näha.

    Vasta

  21. ckrabat
    apr. 04, 2014 @ 19:57:24

    Paul Hellyeri veebileht
    http://www.paulhellyerweb.com/
    Hellyer peatub ka finantskriisi põhjustel, märkides, et Euroopa on suundumas sotsiaaldemokraatiast finantsoligarhiasse.

    Vasta

  22. ckrabat
    apr. 05, 2014 @ 15:36:57

    Hiina laev tuvastas võimaliku Malaisia lennuki signaali
    http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/hiina-laev-tuvastas-voimaliku-malaisia-lennuki-signaali.d?id=68382661
    “Hiina riiklik uudisteagentuur Xinhua kirjutab, et Hiina laeval võis õnnestuda tuvastada kuu aja eest kadunuks jäänud Malaysia Airlines’i lennuki signaal.
    Signaal tuvastati sagedusel 37.5 kHz India ookeani lõunaosas, edastab CNN.
    Tegemist on sagedusega, millel lennuki pardaregistraator peakski töötama.”

    Vasta

  23. ckrabat
    mai 02, 2014 @ 22:44:22

    Avaldati kadunud Malaisia reisilennuki ja lennujuhi viimase vestluse salvestus
    http://forte.delfi.ee/news/kosmos/avaldati-kadunud-malaisia-reisilennuki-ja-lennujuhi-viimase-vestluse-salvestus.d?id=68589727
    “Viimaste sõnadena teatab lennuk, et siirdub Vietnami Ho Chi Minhi lennujuhi kontrolli alla. MH370 pidi lendama Vietnami õhuruumi kaudu Pekingisse.
    „Good night Malaysian Three Seven Zero,“ on lennuki teise piloodi Fariq Abdul Hamidi viimased sõnad lennujuhile. Juba varem teatati, et salvestustes räägib kogu aeg lennuki teine piloot. Mitte millestki tema öeldust ei saa järeldada, et lennuk pöördus tagasi ja kadus radariekraanilt ilmselt tahtliku juhtimise tagajärjel.”

    Vasta

  24. ckrabat
    mai 05, 2014 @ 17:47:38

    Uus teooria kadunud Malaisia lennuki kohta: süüdi on Al Qaeda
    http://www.telegram.ee/nwo/uus-teooria-kadunud-malaisia-lennuki-kohta-suudi-on-al-qaeda
    Ühe teooria kohaselt maandus kaaperdatud lennuk Afganistanis, kus reisijaid hoitakse jätkuvalt pantvangis, et neid hiljem müüa Hiinale või USA-le. Vahepeal levis internetis teooria, mille kohaselt on lennuki kadumine hoopis USA vägede korraldatud salajane operatsioon: lennuk kaaperdati ja viidi USA kontrolli all asuvasse Diego Garcia sõjaväebaasi. Üheks võimaluseks on peetud ka seda, et lennuki kaaperdamise korraldas Khalid Sheikh Mohammed, kes väidetavalt oli üks 9/11 korraldajaid. Samuti on lennuki kaaperdamises süüdistatud näiteks Hiina võime või tulnukaid.

    Vasta

  25. ckrabat
    mai 05, 2014 @ 17:50:24

    Missing Malaysia Airlines flight: 13 conspiracy theories surrounding the disappearance of MH370
    http://www.mirror.co.uk/news/world-news/missing-malaysia-airlines-flight-13-3412956

    Vasta

  26. Trackback: Malaisia lennuki saladus II – MHR-17, ka Donetski kohal säravad tähed | Persona in fieri
  27. Trackback: Tulnukas on sõber, seltsimees ja vend | Persona in fieri
  28. ckrabat
    aug. 17, 2014 @ 01:58:12

    Vasta

  29. personainfieri
    dets. 28, 2014 @ 09:00:27

    Klaatu teine hoiatus – parandage meelt ja kahetsege pattu!
    Singapuri reisilennuk 162 inimesega on kadunud
    http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/singapuri-reisilennuk-162-inimesega-on-kadunud?id=70446461

    Vasta

  30. ckrabat
    dets. 31, 2014 @ 14:08:54

    Vasta

  31. ckrabat
    jaan. 01, 2015 @ 13:27:55

    Vasta

  32. Trackback: Malaisia lennuki saladus III – järjekordne vandenõuteooriate allikas? | Persona in fieri
  33. ckrabat
    juuli 26, 2016 @ 12:47:27

    MH370 otsingut lõpetati tulemusteta, vaid üks lennukile kuuluv tükk leiti India ookeanist, Reunioni saare juurest
    https://www.yahoo.com/news/were-wrong-mh370-161553438.html

    Vasta

  34. Trackback: Persona in fieri edekabel TOP-500 aastatest 2010-2016 | Persona in fieri
  35. Trackback: Tsivilisatsiooni teke | Stultoloogia

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

aprill 2014
E T K N R L P
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Twitter

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

%d bloggers like this: